دستگاه شیرینگ پک چیست و چه کارایی دارد؟

شیرینگ پک وسیله ای برای بسته بندی محصولات کارخانه ای و یا تکی می باشد. با پیشرفت صنعت ها در زمینه پتروشیمی و همچنین بیشتر شدن کارخانه های پلاستیک سازی، استفاده از این دستگاه برای بسته بندی کردن محصولات امری واجب شد. لایه ای که روی محصولات را می پوشاند جنسی از پی وی سی، پلی الفین، پلی اتیلن و .. دارند.

 

 

عملکرد دستگاه شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ پک به دلیل حمل و نقل آسان، باکیفیت بودن، سریع و ارزان بودن مورد توجه بسیاری قرار گرفت. عملکرد شیرینگ پک در تونل حرارتی که هوای گرم از آن ساتع می شود بر اساس نوع فیلم شیرینگ، بر اثر برخورد فیلم دور محصول به هوای گرم، در فیلم شیرینگ کشش ایجاد می شود و محصولات را بصورت فشرده در بر می گیرد.

 

 

پلاستیک دستگاه شیرینگ پک

هر نوع فیلمی از شیرینگ ویژگی هایی دارد که مخصوص به خودش است. بدین صورت که فیلم پی وی سی از شفافیت زیادی برخوردار است اما استحکام کمتری دارد در صورتی که فیلم پلی اتیلن استحکام بیشتر اما شفافیت کمتری دارد.

 

 

معرفی دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز

برای ایجاد هوای گرم در شیرینگ پک نیاز به انرژی المنت های حرارتی می باشد که این موضوع باعث مصرف برق زیاد در این دستگاه می شود. از این رو یک نوع دستگاه شیرینگ پک با عنوان دستگاه دوگانه سوز اختراع و وارد بازار شد. این دستگاه قادر به کار با برق، گاز و یا هردو با هم می باشد.

 

 

 

در هنگام انتخاب دستگاه شیرینگ پک باید چه نکاتی را بدانیم؟

  1. انتخاب ابعاد ، اندازه و وزن دستگاه شیرینگ پک بسیار مهم است.
  2. باید سرعت بسته بندی مورد نظر در دستگاه را انتخاب و در نظر بگیرید که در یک دقیقه، چند محصول باید تولید شود.
  3. در نظر گرفتن پیوستگی خط تولید و اینکه آیا به صورت پشت سر هم بسته بندی صورت می گیرد و دپو نمی شوند و یا اینکه در ابتدا محصولات تولید و در آخر شیرینگ پک می شوند؟
  4. محدودیت خط تولید چه میزان است؟
  5. ممکن است محصول شما محدودیت خاصی داشته باشد بطور مثال به حرارت دستگاه شیرینگ پک حساس باشد و غیره.

با توجه به موارد فوق میتوان نتیجه گرفت که چه نوع دستگاه شیرینگ برای شما مناسب می باشد. البته که موارد فوق بخشی از موارد لازم است.

 

دستگاه شیرینگ پک

 

در دستگاه شیرینگ چه سیستم هایی وجود دارد؟

برای انتخاب کردن بهترین دستگاه شیرینگ پک ، ابتدا باید اطلاعاتی از مهمترین قطعات و قسمت های دستگاه داشته باشیم تا بدانیم دستگاه انتخابی ما دارای این موارد هست یا خیر.

بطور کلی دستگاه شیرینگ پک دارای 2 قسمت جداگانه می باشد:

  1. بخش دوخت دستگاه:

کار این قسمت دوخت پلاستیکی است که نایلون شیرینگ را روی محصول نگه میدارد. در آخر به تونل شیرینگ وارد می شود و کار اصلی روی آن صورت می گیرد. سیم دوخت، عملیات دوخت را صورت می دهد.

  1. تونل حرارتی دستگاه:

عملیات اصلی دستگاه توسط این قسمت صورت می گیرد که جزو مهمترین قسمت ها می باشد. این تونل توسط گاز، برق و یا هر دو گرم نگه داشته می شود و دمایی معادل 180 تا 200 درجه دارد.

در مورد تونل حرارتی دستگاه شیرینگ پک 4 مورد بسیار مهم است که هنگام خرید باید بدانید:

  • تونل هایی با عرض بیشتر از 60 سانتی متر باید نوع گرمایش گازی داشته باشند. زیرا مصرف این دستگاه ها زیاد است و با نوع برقی برق زیادی مصرف خواهد شد به همین دلیل در این مورد باید از شیرینگ های گازسوز استفاده شود.
  • دستگاه شیرینگ به طور کلی باید دوگانه سوز باشد تا در هنگام زمستان سیستم گازی جایگزین آن شود.
  • قابلیت تعویض المنت های برقی تونل شیرینگ از بیرون وجود داشته باشد. در این صورت می توان در هنگام کارکرد دستگاه، المنت ها را تعویض نمود. در غیر اینصورت برای تعویض المنت ها نیاز است تا دستگاه ها خاموش شوند و سپس مدتی را برای سرد شدن آن سپری کرد که اینگونه خط تولید هزینه زیادی را متحمل خواهد شد.
  • جنس کوره گاز سوز باید از استیل نسوز 309 آفریقایی تشکیل شده باشد و همچنین کوره باید دو جداره باشد. در غیر اینصورت عمر تونل شیرینگ گازی به بیشتر از 6 ماه نخواهد کشید و در بردارنده هزینه اضافی خواهد شد.
  • المنت های دستگاه شیرینگ باید در بازار موجود باشند تا هنگام خرید قطعات آن دچار مشکل نشوید.
  • تونل شیرینگ باید از فن های نوع حلزونی و معکوس تشکیل شده باشد تا حرارت دچار یکنواختی شود و محصولی که شیرینگ می شود بسته بندی شکیلی داشته باشد.
  • در دستگاه شیرینگ باید از مشعل های استانداردی که گازسوز باشند و مصرف حداقلی داشته باشند استفاده شود؛ همچون مشعل های اروپایی و یا مشعل ایران رادیاتور.

 

دستگاه شیرینگ پک

 

مشخصات بهترین دستگاه شیرینگ پک جهت خرید

انتخاب بهترین دستگاه شیرینگ پک کاملا بسته به شرایط شما دارد که هنگام خرید چه خدماتی نیاز داشته باشید. برای خرید مناسب ترین دستگاه باید به تعدادی سوال در هنگام خرید پاسخ دهید تا انتخاب کاملی داشته باشید:

  • از دستگاه برای بسته بندی چه محصولاتی استفاده می شود؟
  • دستگاه باید به چه صورت کار کند تا بهترین نتیجه را برای شما داشته باشد؟
  • سرعت دستگاه چقدر باشد؟
  • کیفیت دستگاه برای بسته بندی محصولات باید چه میزان باشد؟
  • شرکت فروشنده دستگاه توان خدمات پس از فروش را دارد؟
  • توان مالی شرکت شما به قیمت دستگاه انتخابی می خورد؟
  • شرکت سازنده دستگاه شیرینگ چه سابقه ای دارد و آیا روند پیشرفت دستگاه خوب بوده است؟
  • شرکت سازنده دستگاه در شبکه مدیریت کیفیت از گواهی نامه معتبر برخوردار است؟

 

 

 

 

قیمت شیرینگ پک

قیمت دستگاه شیرینگ پک با توجه به شرکت سازنده ای که دارد باید بررسی شود. از این رو شرکت هایی هستند که با وجود ارائه دستگاه های باکیفیت از قیمت های مناسبی برخوردار هستند. اما باید دقت شود که با توجه به کارایی و هدف شما از دستگاه شیرینگ پک، باید دستگاهی انتخاب شود که ارزش خرید داشته باشد و مهندسی ارزشمندی در آن پیاده شده باشد.

 

شرکت ایرانو صنعت با سابقه درخشان در زمینه فروش انواع دستگاه شیرینگ پک و همچنین برخورداری از بهترین دستگاه ها ، افتخار خدمت رسانی به شما را دارد.

برای مشاهده محصولات این مجموعه می توانید به آدرس سایت www.iranosanat.com  مراجعه نمایید.


https://is.gd/O8VnXJ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *